Po co nam ten gugik ?
Autor:
jacyj23 (---.neoplus.adsl.tpnet.pl)
Data: 15 sie 2008 - 12:30:33
Sory ale nie mogłem sobie odmówić.
Dranie, darmozjady i co tam jeszcze dopiszecie...
...
kategoria przetarg
ogłaszający Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
przedmiot Rezerwacja i zakup biletów lotniczych
opis przedmiotu Rezerwacja i zakup biletów lotniczych dla kierownictwa i pracowników Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii w ramach służbowych podróży zagranicznych na trasach europejskich i reszty świata
1. Przedmiotem zamówienia jest rezerwacja i dostawy biletów lotniczych dla Kierownictwa i pracowników Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii w celu odbywania zagranicznych podróży służbowych na trasach europejskich i reszty świata. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) rezerwację i sprzedaż biletów lotniczych w klasach zlecanych przez Zamawiającego, m.in.: ekonomicznej i biznes na trasach europejskich
i reszty świata, a także wyjątkowo w tzw.low cost airlines, w terminach każdorazowo uzgadnianych z Zamawiającym;
2) dostarczanie zamówionych biletów oraz faktur do siedziby Zamawiającego w Warszawie przy ul. Wspólnej 2, w terminach uzgadnianych z Zamawiającym;
3) umożliwienie dokonania płatności za zamówione bilety w ciągu 21 dni od daty otrzymania faktury;
4) oferowanie różnych wariantów połączenia z uwzględnieniem najkorzystniejszej ceny i promocji (tzn. uwzględniające zniżki: grupowe
o ile występują warunki ich przyznania, wynikające z terminu rezerwacji, połączeń weekendowych oraz wszelkich promocji, w tym także na zlecenie zamawiającego tzw. biletów przewoźników low cost airlines), z podaniem linii lotniczych oraz najkorzystniejszych tras podróży, długości trasy i czasu podróży, doradztwa w zakresie zmian w czasie trwania podróży;
5) informowanie zamawiającego o zbliżających się terminach wykupu biletów przy dokonanych wcześniej rezerwacjach;
6) zorganizowanie i zabezpieczenie kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych (dot. wszelkiego rodzaju opłat - np. lotniskowych, podatków itp.);
7) przydzielenie do realizacji umowy, co najmniej dwóch numerów telefonicznych ze stanowiskami do rezerwacji biletów i obsługi spraw związanych z przedmiotem zamówienia;
8) każdorazowe informowanie zamawiającego o dokonywanych rezerwacjach biletów, obejmujące: dane rezerwacji, cenę biletu oraz termin wykupu za pośrednictwem faxu lub drogą elektroniczną na adres e.mail zamawiającego, który będzie podany w przypadku realizacji danego zlecenia;
9) udzielanie bezpłatnej pomocy w przypadku wystąpienia problemów podczas podróży oraz w przypadku ewentualnych reklamacji składanych do przewoźnika w zakresie objętym zamówieniem (w razie potrzeby);
10) zapewnienie zamawiającemu dostępu do wszystkich taryf publikowanych
i niepublikowanych linii lotniczych.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009