gemini, jaki widok z orbity?
Czy widać inne krae poza Polską, w którym są analogiczne uprawnienia jak nasza "czwórka"?
Ja sobie pożartowałem, bo lubię kłuć nadęte baloniki, co pekają z hukiem.
A jak chcesz kolesiowi pomóc, to napisz mu, że do zdania egazminu wystarczy dość bezmyslnie zerżnąć co trzeba z instrukcji i wytycznych.
(bez podpórki prawnej nie zda sie, choćby nie wiem co się napisło)
W tym wypadku, jesli o poziom chodzi - to być może wystarczy par.37 wytycznych G3.1 i o stabilizacji np. coś z par. 26 tejże. Ale czasu jest mało, nie wiem, czy "kontroler" nie odejmie punktów za np. brak wzmianki o otaczaniu punktu (znaku) żerdziami albo ustawianiu krzyża zgonie z układem współrzednych
- koniecznie powołując wzór na dopuszczlną odchyłkę skręcenia. Ale.. jest pewien haczyk.
oczywiscie nie wolno nie wspomnieć o G.1-9, zeby wyjasnić jak wyglada znak 80a i co to jest w ogóle, dzieki czemu dowiemy się, że nie ma on raczej krzyza w ogóle
, a poza tym to punkt osnowy realizacyjnej podstawowej a nie szczegółowej (jakie to ma znaczenie dla trasowania - poczytać mozna
)
Dla entuzjastów mozna dodać coś o historii, instrukcji geodezyjnej Ministerstwa przemysłu Ciezkiego z 1976r. (na nią powołuje się G1-9
)
Ale czasu mało, a jak komisja się uprze - to i tak uwali, bo wszystkiego nie napiszesz nigdy.
I trza bedzie na wyspy (niekoniecznie brytyjskie) wyjechać, robic robote bez zawracnia sobie głowy uprawnieniami.
Ale co ja sie na tym znam, więcej wiem o historii lotów gemini
i co w gwiazdach swieci niż o takich przyziemnych pierdołach.
Zmieniany 2 raz/y. Ostatnio 2009-02-19 16:52 przez nil20.