garo_82 Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> Verbatim Napisał(a):
> --------------------------------------------------
> -----
> > garo_82 Napisał(a):
> >
> --------------------------------------------------
>
> > -----
> > > Verbatim Napisał(a):
> > > > GPS i rzędne? Masz błąd pomiaru min.
> <0,05m
> > > dla
> > > > sieci stacji referencyjnych i bład
> odbiornika
> > > > <0,03m. Na okrągło to <0,08m<
> > >
> > > A mozesz podac jakies wyjasnienie takiego
> > > rozumowania? Jakas podstawa prawna takiego
> > > liczenia bledow, jakas naukowe opracowanie,
> > > skrypt?
> >
> > Zajrzyj na stronę ASG-EUPOS
> > tu przykładowy link z pozycjonowania w czasie
> > rzeczywistym
> >
> [
www.asgeupos.pl]
>
> > =gen
>
>
> Ale ja znam ta strone i dokladnosci tam podane.
> Pytam na podstawie jakich zrodel (wiarygodnych)
> Uwazasz, ze podane przez Ciebie wyliczenie bledow
> srednich jest prawidlowe?
Nie bardzo rozumiem?
Kolego kpisz, czy o drogę pytasz?
Jeśli twórca systemu ASG-EUPOS wykazuje takie dokładności, to czego oczekujesz? Źródeł prawa?
Podam przykład: Mitsubishi ASX wg. danych fabrycznych spala 8l/100km to oczekujesz, że spali 4l/100km? Oczekujesz przy zakupie takiego auta źródeł prawa co do spalania pb92?
Przecież to wiedza szkolna, i deklaracja producenta, zwłaszcza, że on wyraźnie deklaruje średnie spalanie na poziomie 8l/100km. Czy do tej pustej łepetyny dociera, że przed rozpoczęciem pomiaru sytuacyjnego i wysokościowego metodą trygonometryczną należy w pierwszym rzędzie ustawić centrycznie instrument nad punktem, wraz z poziomowaniem instrumentu?
Przecież nigdzie o tym nie napisano? A to wiedza szkolna...
Pewnie spał Pan Panie kolego na zajęciach z geodezji niższej...