Re: Standardy 2020. Dyskusja
Autor:
Verbatim (---.4.62.15.edial.pl)
Data: 13 wrz 2020 - 07:49:43
pandrzej Napisał(a):
-------------------------------------------------------
> Verbatim Napisał(a):
> --------------------------------------------------
> -----
> > pandrzej Napisał(a):
> >
> --------------------------------------------------
>
> > -----
> > > Znam takie przypadki, że sobie biegnie droga,
> > do
> > > przejazdu kolejowego jest układ Kronsztadt
> 60,
> > > kolej ma swój układ Amsterdam, a za
> przejazdem
> > już
> > > jest Kronsztadt 86. Wszystko w jednym
> pwwiecie.
> >
> > >
> > > Robiąc mapę pod drogę, do której osnowy się
> > > nawiązać?
> >
> > Gdzie zgłosiłeś pracę? Do Kodgik-u czy do
> > Starosty?
> > Oddaj w takim układzie w jakim otrzymałeś dane
> do
> > wykonania pracy.
> > Przykro mi to napisać.
> > To nie wiedza szkolna, to przedszkole...
>
> Otóż zgłosiłem w starostwie oraz ośrodku
> kolejowym. Kilkanaście kilometrów drogi. Dostałem
> dane do reperów na trasie całej drogi oraz repery
> kolejowe z ośrodka kolejowego.
>
> Muszę Cię nazwać ignorantem, jeżeli to dla ciebie
> takie proste.
> Jak sobie wyobrażasz przejazd przez tory, jeżeli
> projektant zrobi to wg mojej mapy, która będzie wg
> takim układzie, jak dane mapy ze starostwa? Będzie
> schodek trzynastocentymetrowy, bo rzędne na
> torach, przed torami i za torami do siebie nijak
> nie pasują? Czy też mam projektantowi tłumaczyć,
> że przed torami 110.25 to jest to samo co 110.42
> za torami i 110.51 na torach?
Bardziej nie dało się skomplikować.
Dla zleceniodawcy przygotowujesz sytuację w jednym układzie wysokościowym.
Dla ośrodków w takim jakim prowadzą.
Kto tu ignorantem.
Przedszkole jakieś, czy wtórny analfabetyzm...